20. november 2005

Tusen takk!

"Eg har alltid ønskt å vere meir interessant. Det er ein av mine mest pinlige eigenskapar. Ein gut i klassa visste alt om Liverpool. Eg visste litt om fotball. Ei jente visste alt om Duran Duran. Eg visste litt om musikk. Ein gut hadde foreldre som tok han med på ferie til plassar ingen andre reiste på ferie til. India. Malaysia. Foreldra var styrtrike hippiar, ifølgje far min. Vi ferierte som regel hos slekt. Eg ville gjerne vite alt om noko. Eg ville gjerne vere noko som ingen andre var. Eg ville vere interessant. Då som no."

( Henta frå "NØD" av Are Kalvø)

Endelig. Takk skal du ha, Are! Endelig en som vet akkurat hva jeg mener. Som skriver tankene jeg selv har tenkt. Takk og bukk, nikk og nei. Og snu oss rundt i ring også da.

-Marianne-

2 kommentarer:

Liv Jorunn sa...

Jeg skriver oppgave jeg nå, Marianne. Og da skulle jeg ønske jeg var like flink som Are Kalvø til å skrive. Han kunne sikkert fått temaet "Ekstern skolevurdering" til å bli spennende, "Kollegabasert veiledning" til å bli hårreisende morsomt, og "Lederidentiteter i skolen" ville være noe alle hadde lyst til å lære mer om. Men sånn er det ikke. Det er deadline i morra kl 1400. Jeg har akkurat begynt på den siste oppg., altså nr 2 av 2. Det er virkelig ikke håp!!!

marianne sa...

Ååå... ej trur no du fe det til likkavel ej da! He gooood erfaring på bullshit-fronten ette tre år ute på Breistein;) Lukke til, mi kjære- og ej kan ikkje finne et fnugg av misunnelse nåken plass inni mej!:)