4. november 2005

Er du....

...nr 2000?!

I dag håper jeg at bloggen min runder 2000 besøkende, og kanskje er det nettopp DU som får æren av å være vedkommende som får telleren min til å bikke over?

Scroll nederst på bloggsiden etter å ha lest dette, og se om du er nummer 2000! I såfall, gratulerer, TUSEN takk for at DU stikker innom, og legg gjerne igjen en kommentar!

Nå er det snart på tide å finne frem støvlettene mine, og komme meg på fest! Ha en fin helg alle sammen, og nyt fredagskvelden!


-Marianne-

4 kommentarer:

Lotte sa...

Jah!! Jeg ble nr 2000!!! :)
Sitter og gjør meg klar til å gå ut i høstnatten - med litt nerding foran pc'en.. ;)
Håper du har en aldeles strålende fest! -hva ble antrekket bestående av? Klemklem

Anonym sa...

Jeg syns det er ganske stas å være nr 2062 jeg..

marianne sa...

Det syns ej me!:D Kvar og en ta dokke e skikkelig stas! Ka hadde ej vore uten dokke..? Klem til nr. 2000, 2001, 2002, 2003...jah, dokke teke pointet...;)

Anonym sa...

Eg e nr 2712, men d e et liga så fint tall d. Alle tall e jo liga fine.