6. juli 2006

Sommer, sommer, sommeeeeer!

Det er sol på Sunnmøre, og det har vært det i to hele dager nå. I morgen er det meldt regn igjen, så det var vel dette vi skulle ha denne sommeren. I kveld kommer Rita, Linda og Agnetha - kollektivet er reunited for en langhelg. Jeg gleder meg, og håper at Gud hørte bønnene mine om mere sol, mere sol. Han er vel tross alt den eneste som kan få lavtrykket som er på vei til å ta en uventet u-sving og reise tilbake dit det kom fra (Jeg beklager til den det måtte angå.. Jeg tar gladelig et lavtrykk en annen gang i bytte. Bare ikke denne helga!!)

Siden sist har jeg vært i bryllup i Bergen, og fikk presset inn noen timer med kvalitetstid sammen med Liv Jorunn og Marianne C mellom slagene. Snart skal det bli storoppdatering her inne, men ikke nå. Ikke nå når sola skinner, og jeg har kjøpt meg ny volleyball. Vi tar en liten sommerferie, alle mann.

2 kommentarer:

Anonym sa...

heisveis marianne :)

las akkurat innlegget ditt på enslig ung kvinne søker svar - og må si at for oss semietablerte er det opplagt nok heller ikke så greit alltid :) her sitter jeg, velsignet opp til ørene med en flott mann og to flotte barn - i en alder av nettop 25. og i alle andre kretser enn de småkristelige er det TIDLIG ! om alt hadde gått etter planene mine, så hadde jeg bodd i milano eller barcelona, studert arkitektur, og levd det glade liv. Men av og til reker fjøla med ymse godsaker forbi når en minst venter det, og da er det bare å hoppe på, etter mitt skjønn. og om en kansje virker litt ustadig i sin ferd langs veien, så finner nå alltid jeg de største skattene langs veikanten, og ikke midt på :) kos deg på veien du også, snuppa !

marianne sa...

Du e herlig da, Beate!:) Hjartans takk for innlegget! Håpe du og resten av gjengen din he det berre fint. Det hadde no vore morsomt å møttes en eller annen gong, her eller der.