16. desember 2005

Det humpa og går mot jodlakveld...

Ok. I dag har jeg ikke noe fornuftig å komme med i julekalenderen min. Jeg skulle virkelig ønske på slike dager at jeg hadde en tysk, gromsete sjokoladefigur å dele ut, men slik er det da ikke. Jeg har kjøpt alle julegaver, handlet juleklær og det jeg trenger for å lage årets dørkrans. I morgen begynner mamma å lage juleøl også! Jul - nå kan du bare komme! Jeg er skikkelig kjempeklar!

Og så har det kommet snø. Slaps som i løpet av kvelden har fryst til og som knaser skikkelig under nykjøpte støvletter. Ojojoj.. jeg har det bra.

-Marianne-

1 kommentar:

Anonym sa...

For det første så synes jeg at jeg leste i et innlegg for mange dager siden at det VAR brygget øl i familien Nærø. For det andre; er det ikke sent å lage øl nå da??? Det er nok heilt sikkert at vi lager forskjellige typer, for Randis øl må stå i 4 uker å godgjøre seg. På lille julaften er det alltid klart - uansett. Noen ganger smaker det - tja, kanskje ikke dritt.... Men, jeg vil si at stort sett er jeg svært fornøyd med mitt eget brygg. Det blir kanskje noe i likhet med de som lager sin egen "himers" - de har alltid den beste selv. Det er imidlertid ALDRI godt.